Skip to main content

.bayi 15 bulan meninggal dunia setelah jatuh di rumah pengasuh.



Sedih apabila Seorang bayi perempuan berusia 15 bulan yang ditemui dalam keadaan tidak sedarkan diri di rumah pengasuhnya di Padang Serai, Kulim Jumaat lepas, meninggal dunia di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Bahiyah 

Bayi berkenaan Hayfa Afrina Mohd Nasri meninggal dunia pada 3.40 petang selepas tiga hari dirawat di hospital berkenaan.Bapanya Mohd Nasri Mohd Yusof, 26 berkata sehari sebelum ditemui tidak sedarkan diri, pengasuh memberitahu anaknya itu terjatuh ketika bermain.

Menurt bapa mangsa “Pengasuh kata anak terjatuh pada petang Khamis ketika bermain dan ada kesan lebam di dahi kanan, tetapi saya tak tahu kena apa dan bila luka itu terjadi, “ katanya ketika ditemui pemberita di bilik mayat hospital itu hari ini.

Bagaimanapun katanya pada sebelah petang dia dimaklumkan oleh pengasuh yang berusia 20-an itu menerusi aplikasi WhatsApp yang Hayfa Afrina tidak sedarkan diri.
“ tanpa menunggu Saya bergegas ke rumah pengasuh yang juga jiran kami sebelum melihat anak tunggal saya sudah tidak sedarkan diri dan membawanya ke Hospital Kulim untuk mendapatkan rawatan.Bagaimanapun anak saya dipindahkan ke Hospital Sultanah Bahiyah pada hari sama sebelum meninggal dunia pukul 3.40 petang semalam,” katanya sedih.

Dia berkata jenazah anaknya akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Tok Naya di Arau, Perlis petang ini.Sementara itu,  ketua polis daerah Kulim Supt Ahmad Nasir Jaafar mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian tersebut dan pihaknya masih menjalankan siasatan lanjut mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Menurut polis ,mereka telah meminta pengasuh tersebut untuk hadir ke balai bagi memberi kenyataan. Ini  bagi menyiasat sekiranya terdapat unsur-unsur kecuaian di atas kematian mangsa,” katanya.Al-fatihah. — Sumber Bernama 

Comments

Popular posts from this blog

Tonton Pinggan tak retak , nasi tak dingin Episod 8 (HD) FULL

1 .tunggu 5-10 saat untuk loading video..(video akan terpapar di bawah) 2.klik play. 3.enjoy the movie.

Tonton Pinggan tak retak , nasi tak dingin Episod 9 (HD) FULL

1 .tunggu 5-10 saat untuk loading video..(video akan terpapar di bawah) 2.klik play. 3.enjoy the movie.

Drama melayu filem – Anugerah meletop era ONLINE

CARA TONTON- SKIP ADS, SELAMAT MENONTON!

Bocey and friend 2018 episod akhir

Mak cun 4 episod 12 (2018)

Filem Suatukala FULL 2018

Tonton Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur -DFKL [2018]

Drama filem melayu – Makrifat cinta full online

CARA TONTON- KLIK SKIP ADS N ENJOY THE SHOW! SELAMAT MENONTON

Telemovie Terima kasih cikgu 2018 (FULL)

Drama melayu filem – Telemovie manipulasi online